Keväällä 2012 sähköinen osallistuminen, asiointi ja sähköiset palvelut ovat herättäneet keskustelua: jokin sähköinen palvelu on toiminut nikotellen, joku toinen ei tunnu valmistuvan ikinä. Samanaikaisesti monta palvelua on toiminut moitteettomasti elämää helpottaen ja antaen mahdollisuuden keskittyä olennaiseen, tiskin molemmin puolin.
Sanonnan mukaan sydämen kyllyydestä suu puhuu. Sähköinen asiointi on olennainen osa elämäämme ja nyt alamme osata olla vaativia asiakkaita siinäkin. Toimivat palvelut omaksutaan nopeasti ja ne tuovat tuloksia sekä käyttäjälle että tarjoajalle, kömpelöt kuolevat. Oletteko jo mukana kehityksessä?
Me Conversatumissa olemme saaneet olla tänä keväänä kehittämässä montaa uutta palvelua. Oikeusministeriön johdolla rakennettava Osallistumisympäristö vankistuu pala palalta, julkisen puolen organisaatiot parantavat palveluitaan, asiakasyrityksemme ovat saaneet palveluvalikoimansa kuntoon ja tuotteistettua. On sykähdyttävää kokea, kuinka idea, haave, alkaa konkretisoitua!
Tekeminen ja vuorovaikutus asiakkaiden kanssa on johdattanut meidät löytämään uusia tuloksellisia työtapoja, joita kehitämme jatkuvasti. Kaikki alkaa ideasta!