Tänä vuonna olemme saaneet onnistuneesti maaliin useita projekteja sekä sähköisten palveluiden suunnittelun ja hankinnan kuin myös toiminnan kehittämisen ja tiedonhallinnan piirissä.
Poimimme tähän viisi asiaa, joista asiakkaamme ovat ilahtuneet ja kiittäneet.
- Etätyöskentely todella toimii ja tuloksia syntyy. Sujuva ja johdonmukaisesti vedetty etätyöpaja on motivoinut asiakkaitamme ja sitouttanut projektihenkilöitä jopa perinteistä läsnätyöpajaa paremmin. Olemme kehittäneet aktiivisesti sähköisiä työtapojamme niin, että työpajatyöskentelymme on tehokasta, helppoa ja vuorovaikutteista. Olemme itse asiassa aika innoissamme siitä, kuinka hyvin etätyöskentely tapaamisissa sujuu! Tietysti valittavissasi on myös perinteinen kasvokkain tapahtuva työskentely.
- Maantieteellinen etäisyys on kadonnut. Tervehdys Imatra, hei vaan Tampere – yhdessä tehdään sujuvasti vaikkei saman pöydän ääressä ollakaan! Uudet asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä, kun ovat voineet valita meidät projektinsa tekijöiksi välittämättä maantieteellisestä etäisyydestä. Toimivien etäyhteyksien ja työtapojen ansiosta voimme nyt tarjota palveluitamme kaikkialla Suomessa.
- Poikkeusaikoina tuotteistettu palvelupaketti on asiakkaan kannalta turvallisin ja paras. Kun yhteiskunnassa ja organisaatioissa on epävarmuutta ja nopeita toimintaympäristön muutoksia, on huojentavaa tietää, että meiltä saat palvelumme alkuperäisesti sovitulla hinnalla, aikataulussa ja selkeillä tuloksilla ilman yllätyksiä ja viivytyksiä.
- Chat on nopea ja helppo yhteydenpitokanava. Olemme avanneet chatin, jolla tavoitat meidät nopeasti työpäivän aikana, voit kysyä tai vaikka jättää yhteydenottopyynnön.
- Tiimimme työskentely on saumatonta ja tiiviissä vuorovaikutuksessa sekä keskenään että asiakkaan kanssa. Kokoamme aina jokaiseen projektiin juuri siihen sopivimman asiantuntijaryhmän. Asiakkaat ovat kiittäneet myös projektihenkilöiden motivointia ja sitoutumista oikea-aikaisen viestinnän ja hyvän fasilitoinnin kautta.